تبارتان نزد آنان فزونی خواهد یافت. متریکها نیروی حیاتی CRM ها و همچنین کسب و کار شما به شمار میآیند. بدون اینگونه سنجشها شما نمیدانید که دقیقاً چگونه کارها را\nانجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریکها به شیوه ای برابر ایجاد نشدهاند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز صرفاً مضر و مهلک هستند!\nاین گفته قدیمی را به خاطر داشته باشید: مراقب باشید چه چیزی رت کار نسبتاً راحتی است.علاوه بر این برای هدایت فرایند فروش، قیف فروش ابزار مهمی برای\nمدیریت فعالیتهای فروش بوده و پیش بینی میکند که شرکت به چه نحوی عملیات فروش را در آینده ای نزدیک به خوبی انجام می دهد. اگر شما نرخ تبدیل را در هر مرحله از قیف فروش بدانید -به این معنا که چند نفر مشتری احتمالی بهطور متوسط به مرحله بعد میروند – با دانستن تعداد مشتریان در هر مرحله میتوانید پیش بین\nی دقیقی از می
ادامه مطلب ...
یبانی شما با تمام اطلاعاتی که برای ارائه خدمات به موقع نیاز دارند تجهیز خواهند شد. به مشتریانتان خدماتی بی نظیر ارائه دهیدیک محصول یا خدمات عالی میتور، بیشتر است (Less is More)در برنامه ریزی کمپین خود، یک رویکرد حداقلی برای تماس با مشتریانتان داشته باشید. شما باید به اندازه کافی با آنها تماس داشته باشید تا پیامهایتان را انتقال دهید و نه بیش از این. بمباران یک مشتری بالقوه با پیام ها نتیجه معکوس دارد. میتوانید از سیستم Microsoft CRM برای کنترل تم
ادامه مطلب ...
ا دسته بندی کرده و سپس پیامهای هدفداری را به آنها ارسال کند.استفاده از خدمات شرکتهای ارسال کننده پستهای الکترونیکی انبوه بسیار راحتتر است از اینکشته باشید، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Microsoft CRM شما در هر لحظه میتوانید متریکهای مورد نظر خود را کنترل کرده و گزارشهای تحلیلی به هنگام (Real Time) داشته باشید. ضمن اینکه اطلاعات شما نیز کاملاً بهصورت یکپارچه حفظ میشود. بازارهای امروزی بازاری سخت و پ
ادامه مطلب ...
کاری و خاتمه همکاری همگی بر مبنای یک عدد ساده قدرالسهم فروش محاسبه میشوند. با یک مدیریت اندک بر روی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان میتوانیم به سشاید این موارد ناراحتی کمی را به بار آورند اما در شکل دادن نظر و دیدگاه مشتری نسبت به کسب و کار شما نقش اصلی را بر عهده دارند. تا آنجا که ممکن است این موارد کم اهمیت را از میان بردارید تا بتوانید مسیر شفافی را برای بوجودآمدن یک تجربه مثبت و سازنده برای مشتریانتان فراهم کنید. انتظار در صدر این فهرست
ادامه مطلب ...
ی در هر پیام از چیز جدیدی بهره ببرد. شما می خواهید امتیاز جمع کنید نه اینکه با ارسال پیام های متعدد حوصله مشتریان را سر ببرید. مدیریت کسب و کارهای امرپیام شما را دریافت می کنند، می توانید از سیستم Microsoft CRM استفاده نمایید.پیام های بازاریابیتان را زمانبندی کنیدیکی از راه های مهم برای جلوگیری از بازاریابی بیش از حد و افراطی این است که پیام های خود را زمانبندی کنید. زمانبندی معمول، دو یا سه پیام در هفته اول کمپین است. پس از آن به مدت سه هفته هر
ادامه مطلب ...