اصل پنجم .پایانی به یاد ماندنی:نرم افزار CRM ود. سیستم های AVR میزان قابل توجهی از هزینه ها را در مقابل استفاده از اپراتورهای انسانی صرفه جویی می کنند طوریکه اکثر شرکت ها نمی توانند از آنها چشم پ
زمان بسته شدن فروشای مستقیم بازاریابی محسوب می شود و مشتری و فروشنده به صورت همزمان و زنده با یکدیگر در ارتباط هستند.
ادامه مطلب ...
هدف مدیریت ارتباط با مشتری، توانمند سازی شرکت به منظورارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق معرفی فرایندهای اتومات قابل اطمینان خدمات،جمع آوری و پردازش ا را هم مشخص ساخت، یعنی مشخص ساخت که چه کسی چه وقت چه کاری باید انجام دهد. در عین حال برای پرهیز از کشمکش و تضاد باید کاری کرد که اهداف دچار تناقض نبا
ادامه مطلب ...
• بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتریوفق شد.
ادامه مطلب ...