نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار مدیریت crm

داده است. مدل پیشگویانه برای هدفمندسازی تخفیف‌ها بر اساس سوابق تعامل با مشتری مشخص می‌شود. فرآیندهای مدلسازی تحلیلی، از تاریخچه و سوابق ثبت شده در سیستم CRM برای شناسایی مشتریانی که تخفیف را پذیرفته و سفا\nرشی را ثبت کرده‌اند و نیز مشتریانی که سفارشی را ثبت نکرده‌اند، استفاده می‌کند. این الگوریتم خصوصیات مشترک بین گروه‌های پاسخ دهنده و گروه‌هایی که پاسخی نداده‌اند را پیدا می‌کند. با نگاه به تاریخی گفتن داشته باشیدپیام های خود را با دقت به عنوان بخشی ازکمیین تان برنامه ریزی کنید. شما می خواهید مشتری در هر پیام از چیز جدیدی بهره ببرد. شما می خواهید امتیاز جمع کنید نه اینکه با ارسال پیام های متعدد حوصله مشتریان را سر ببرید. مدیریت کسب و کارهای امر\nوزی بسیار پیچیده تر از قبل شده است. گستردگی فعالیتها و فرآیندها، اوضاع اقتصادی نامناسب، شرایط رقابتی پیچیده سبب شده تا شرکتها در هر کسب و کاری که

ادامه مطلب ...

فراتر از سهمیه فروش نمی‌روند. اینگونه شرکت‌ها برای تولید متریک‌ه\nای معنادار از صفحات گسترده Excel استفاده می‌کنند. برای اکثر آن‌ها این تنها راهی است که می‌توانند گزارش فروش خود را ارائه دهند.خوشبختانه بسیاری از نرم افزارهای CRM به صورت پیش فرض دارای ماژول ساده گزارش دهی هستند. بسیاری از آن‌ها ماژول‌های گزارش دهی سفارشی و برخی از آنان نیز مانند سیستم Microsoft CRM\nماژول‌های تحلیل کسب و کار و داشا صرف متریک‌های ردگیری می‌کنند، اما نمی‌توانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکت‌ها متریک‌های صحیح ردگیری را به کار نمی‌برند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسش‌هایتان را در دست دارید. فقط مساله این است ک\nه موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخ‌ها وجود دارند که شما نیازی به آن‌ها ندارید. بعضی از متریک‌ها بر روی کاغذ

ادامه مطلب ...

معرفی نرم افزار crm

نه ای اصلاح کنید که آن دسته از فرآیندهایی که مربوط به مشتریان است، تا آنجا که ممکن است سریع باشند. فرم‌ها و جریان‌های کاری خود را طوری طراحی\nکنید که اطلاعات موردنیاز مشتریان در کمترین زمان و با حداقل تلاش در اختیار آن‌ها قرار گیرد. مشتریان شما حتی اگر متوجه این موضوع نباشند اما از شما متشکر خواهند شد. بوروکراسی دومین عامل پس از انتظار مساله بوروکراسی یا همان کاغذبازی است. هر جایی که ممکن است، فرآباشد. شما می‌توانید بانک پرسش و پاسخ در سیستم Mi\ncrosoft CRM طراحی کنید تا کلیه کارمندان به پاسخ‌های مناسب برای هر سؤال مشتری دسترسی آنی داشته باشند. آ این کار نه تنها مشتریان قدردان کارهای شما خواهند بود، بلکه به شما کمک می‌کند تا تصویری فوق العاده مثبت از شرکتتان در ذهن مشتریانتان بسازید.پاسخگوی صوتی اتوماتیک در حالت ایده آل شما به هیچ وجه نباید\nاز سیستم پاسخگوی صوتی اتوماتیک استفاده کنید. با

ادامه مطلب ...

مزایای نرم افزار crm

ته شده را نظارت کرده و پاسخ مشتریان به برنامه‌های تخفیفی را در طول زمان پیگیری می‌کند. پیگیری پیشنهادهای تخفیف و ا\nینکه چگونه می‌توانند بر روند کلی فروش تأثیرگذار باشند، باید به‌طور مستمر در جریان باشد و به خودی خود به اندازه یک کتاب مطلب ارزشمند دارد.در کسب و کارهای مشتری محور، چیزهای کوچک معانی بزرگی را در بر دارند. قیمت و خدمات شاید دلایل اصلی باشند که مشتریان با شما معامله می‌کنند. اما مواردیبسیار جذاب و جالب به نظر می‌رسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل می‌رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی‌کنند. به این متریک‌ها، متریک پوچ می گویند و مشک\nلی که در مورد آن‌ها وجود دارد این است که هیچ ارزشی ندارند.موفق‌ترین شرکت‌ها تنها نگاهی گذرا به این متریک‌ها می‌اندازند. شاید درست باشد که آن‌ها این متریک‌ها را جمع می‌کنند، اما فراتر از یک علاقه سطحی، برای این اعداد زم

ادامه مطلب ...

نحوه استفاده از نرم افزار crm

CRM بسپارید. پیامهایتان را متنوع کنیدقانون کلی خوب این است که هیچ گاه پیام مشابهی را به مشتری بالقوه دو بار ارسال نکنید. پیام های جایگزین \nدر یک بازه زمانی داشته باشید. بدین ترتیب مشتری بالقوه پیام های تکراری را نمی بیند.سیستم Microsoft CRM شما گنجینه ای از اطلاعات در مورد مشتریان و مشتری بالقوه هایتان است. از این اطلاعات برای شخصی سازی پیام خود استفاده کنید. نه تنها رابطه ای با مشتری برقرار میکش از پیش تعریف شده برای هر مرحله استفاده می‌کند. ساختار آن به گونه ای است که پیاده سازی آن با نرم افزار crm مایکروسافت کار نسبتاً راحتی است.علاوه بر این برای هدایت فرایند فروش، قیف فروش ابزار مهمی برای\nمدیریت فعالیت‌های فروش بوده و پیش بینی می‌کند که شرکت به چه نحوی عملیات فروش را در آینده ای نزدیک به خوبی انجام می دهد. اگر شما نرخ تبدیل را در هر مرحله از قیف فروش بدانید -به این معنا که چند نفر م

ادامه مطلب ...