نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

مدیریت دانش در ارتباط با مشتری

ریسک از این سرحدها بیشتر است.از اخطارهاى این مورد مى‌توان موارد زیر را نام برد:نرم‌افزارهاى بیش‌از حد دلخواه(Customized) شده.فقدان استانداردهاى معماری.نبود ساختارى براى طراحى، گسترش و یکپارچه سازی.فقدان اطلاعات یکپارچه‌اى از مشتریان.درصورت بروز چنین بهترین وجه یا به عبارتی افزایش رضایتمندی او تا حد شعف می شوند. چرا که به شکلی نوآورانه یک نیاز پنهان وی را برآورده می سازند. عدم وجود این خصوصیات تا زمانی که غیر قابل انتظار و غیر قابل پیش بینی باشند تأثیر منفی بر درک مشتری از ارزش در یافتی اش

استراتژیک را محدود می کند.سایر بحث ها جهت گیری استراتژیک در شرایطی از آنچه که می تواند به عنوان سفارش ابعاد بالاتر و در جایی که جهت گیری سایه افکنده و راهنمایی از همه جنبه های فعالیت شرکت نبود و دامنه خاص و محدود به فروش و یا تولید ، به عنوان مثال شرح داده شده است. در بحث گسترده استراتژیک، ونکاترمان (1989) و مورگان و استرونگ (2003) شش ابعاد جهت گیری استراتژیک ، پرخاشگری ، تجزیه و تحلیل ، تدافعی ، جهت گیری های آینده ، مبتکرانه ، و خطرات را مشخص کرده اند. این ابعاد در تمام جنبه های شرکت و فراتر از کانون توجه بر روی هر دامنه خاص و یا عناصر عملکردی از قبیل آنهایی که در بخش خروجی یک شرکت هستند (مانند فروش، تولید، نوآوری) شایع می باشند (کاگوت و زندر، 1992؛ ونکاترمان، 1989؛ وینتر، 2003). بنابراین ، مانند قابلیت ها ، ابعاد استراتژیک می توانند شامل مجموعه از مرتبه بالاتر اصول سازماندهی باشند. همانطور که با قابلیت های این ابعاد سفارشی بالاتر و استفاده از روش آزمون مقدماتی پرسشنامه ،ایمیل مورد بررسی قرار گرفت.بخش اول پرسشنامه به موقعیت پاسخها در شرکت و اطلاعات آماری شرکت مانند سالها و تعداد صادرات مربوط می شود.بخش دوم پرسشنامه فراوانی استفاده 150منبع اطلاعاتی را بر روی 5مقیاس سیستم لیکرت به ترتیب از شماره 1_ هرگز تا شماره 5_همیشه درخواست کرده است.سومین بخش پاسخها تقاضای سطح انواع اطلاعات صادرات را روی سیستم لیکرت روی 5 درجه از 1_هرگز تا شماره 5_همیشه را احاطه کرده است.در چهارمین بخش سوالات به سطح استفاده از ابزار تحقیقات بازاریابی صادرات مربوط می شوند،روی سیستم لیکرت از 1_هرگز تا 5_خیلی زیاد را شامل می شوند.سرانجام پرسشنامه حاوی بیانیه هایی راجع به اینکه چگونه شرکت نتایج تحقیقات بازاریابی را برای تصمیمات مهم از طریق سیستم لیکرت از 1_کاملا مخالف تا 5_کاملا موافق استفاده می کند.پاسخ ها برای نشان دادن مشاهداتشان در موفقیت صادرات شرکتشان در سه سال آخر مقایسه شد. رقبایشان بر اساس تفاوتهای آن با مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته و در ادامه به بررسی نقش مدیریت دانش در خلق ارزش در فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری می پردازیم و در نهایت به ارائه چارچوبی برای اجرای مدیریت دانش مشتری می ‏ پردازیم.مقدمهدر اقتصاد مبتنی بر دانش امروز، مزیت رقابتی، به‌طور فزاینده‏ای در تسهیل روندهای اطلاعاتی انجام کار یافت می‏شود تا در دسترسی به منابع و بازارهای خاص. پس دانش و سرمایه فکری به عنوان مبنای اولیه دستیابی به شایستگیهای اصلی و راهبردی برای عملکرد برتر مطرح می‏شوند. در راستای رسیدن به مزیت رقابتی پایدار نیز توجه به دانش موجود، چگونگی استفاده موثر از آن و ایجاد ساختاری برای استفاده از اطلاعات و دانش جدید امری مهم و حیاتی شمرده می‏شود که سازمانها باید توجه ویژه‏ای به آن داشته باشند. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که در اقتصاد جهانی امروز، سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان استراتژیک آنها با هدف توسعه راهکارهای جدیدی توسعه یافته است که برنامه ها و پلتفرم های CRM شرکت salesforce.com را با برنامه های office و windows مایکروسافت ارتباط می دهد تا بهره وری مشتریانشان دوچندان شود. جزییات این همکاری در زمان اعلام آن فاش نشد‌.نادلا از این همکاری ابراز خوشحالی کرده و توضیح داد که مایکروسافت چگونه می تواند به مشتریان salesforce.com کمک کند تا تجربه ای جدید در محیط های ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365 و Azure مایکروسافت با استفاده از لایسنس های مبتنی بر عضویت که بصورت ماهانه پرداخت می شوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیط های مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این است که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرم های مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد. برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Salesforce1در دو پلتفرم Android وiOS

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.