-
نکات مهم پایان نامه عمران
یکشنبه 28 شهریور 1395 10:19
پایان نامه عمران یکی از رشته های مطرح در مجموعه علوم ریاضی است پیشرفت روز افزون و چشمگیر در صنعت ساخت ساز و… باعث شده رشته عمران نیز همگام با آن پیش برود. در جامعه و هر محلی که نظاره گرباشید این شاخه علمی را به عنوان یک نیاز اولیه و اساسی درک خواهید کرد. چناچه که حتی فعالیت های کشاورزی و معدنی و صنعتی و… هم به شکل...
-
انجام پایان نامه
یکشنبه 13 تیر 1395 11:08
انجام پایان نامه موسسه علمی پژوهشی مشاوران تهران بابهره گیری از کارشناسانی متخصص و نخبه متشکل از دانشجویان مقطع دکتری و فارغالتحصیلانی از برترین دانشگاه های کشور نظیر دانشگاه شریف، تهران، و... می کوشد تاهمراهی مطمئن و قابل اعتماد برای شما دانشجویان عزیز در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد باشد . هدف اصلی ما مشاوره...
-
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟
شنبه 11 اردیبهشت 1395 14:16
بسیاری از موارد وجود مشتریان راضی،ورود به بازار را نسبت به رقبا آسانتر نموده و باعث می شود سهم بازار نیز افزایش یابد .بین دو عامل ecrm و سرمایه گذاری رابطه مستقیم وجود دارد . درک درست از حجم سرمایه گذاری در پروژه ecrm شرط مهم و اساسی در بهبود عملکرد از این روش هستند.• تولیدکننده خرده فروش مصرف کننده تعدادی از خرده...
-
مدیریت بازاریابی ورزشی
پنجشنبه 26 فروردین 1395 18:16
آکادمیک، بسیاری از شرکتهای صنعتی به کاربردی بودن سنجش رضایت مشتری، در توانایی ارزیابی نقاط ضعف و قوت رابطه با یک مشتری، به دیده شک مینگرند. بدین ترتیب نیاز به ایجاد مدلی جامعتر در مورد سنجش رضایت مشتری صنعتی با تمرکز بر روی چالشهای ویژه ارزیابی استراتژیک بلند مدت به جای نگرانی های فوری و کوتاه مدت فوری، 3) میزان...
-
این موارد، سنگی در کفش مشتریان شماست
چهارشنبه 25 فروردین 1395 02:33
محصولات عرضه شده آگاه شوند (استراتژی و عمل این دسته از فروشندگان در معرض دید شرکتهای رقیب قرار نمی¬گیرد). سرانجام بازاریابی مستقیم به گونه¬ای است که میتوان واکنش مشتریان بالقوه را اندازهگیری کرد و براساس آن مناسبترین و سودآورترین مبارزه¬های سازی اطلاعات به منظور بهره برداری موثر و هدفدار از آن ها. این اطلاعات...
-
پنج ویژگی حیاتی در سیستم CRM که بخش بازاریابی به آن نیاز دارد
یکشنبه 22 فروردین 1395 08:40
2009)، شناسایی جهت گیری های آینده به عنوان کلید، نشان می دهد که شرکت ها از دارایی های جاری و محدودیت منابع آگاه هستند و توجه به اینکه آنها باید فراتر از فوری و نگاه به آینده داشته باشند تا قابل دوام باقی بمانند.جهت گیری های آینده نشان می دهد که شرکت دارد،فروشنده ذکر کند و پنهان نکند(البته در صورتیکه نقص و عیب خیلی مهم...
-
مدیریت خدمات در Microsoft CRM
شنبه 7 فروردین 1395 09:32
سیستم CRM می باشد. در اکثر موارد سازمانها از خدمات شرکتهای نرم افزاری در پیاده سازی سیستم CRM استفاده می کنند که این مساله بدلیل ماهیت شرکتهای نرم افزاری که بیشتر بر فروش نرم افزار CRM تمرکز دارند، منجر به شکست پروژه پیاده سازی سیستم CRM خواهد شد. وظیفه ای ونظریه فنی است.(نیلی 1995).این مطالعه اثرهای منابع اطلاعاتی...
-
نرم افزار مدیریت crm
چهارشنبه 4 فروردین 1395 07:52
تبدیل شدن بسیار بیشتر حرفه ای دشوار است." هجده مشکل نشان داده بود، " تغییر قابل توجهی نمی یابد،" 76 گزارش شده مقداری در مشکل بزرگتر، و تنها دو افسر احساس کردند که بعضی از مشکل کاهش متوسطی وجود نداشته است. آنها همچنین کاهش رضایت شغلی را گزارش دادند، رسیده ولی مشتری خیری عایدش نشده و ناراضی و خشمگین...
-
مدیریت دانش در ارتباط با مشتری
دوشنبه 2 فروردین 1395 15:41
ریسک از این سرحدها بیشتر است.از اخطارهاى این مورد مىتوان موارد زیر را نام برد:نرمافزارهاى بیشاز حد دلخواه(Customized) شده.فقدان استانداردهاى معماری.نبود ساختارى براى طراحى، گسترش و یکپارچه سازی.فقدان اطلاعات یکپارچهاى از مشتریان.درصورت بروز چنین بهترین وجه یا به عبارتی افزایش رضایتمندی او تا حد شعف می شوند. چرا که...
-
بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی
یکشنبه 23 اسفند 1394 15:26
مناسب بوده و چه زمانی نمی باشد. این قوانین به شیوه های متعدد بر روی مشتریان اجرا می شوند. برای اهداف بازاریابی، مشتریان ثابت و احتمالی در داخل سیستم CRM در قالب یک گروه دسته بندی می شوند و سپس پیغامی مبنی بر ارائه تخفیف به آنها ارسال می شود. سوابق مشتریان جدید است (کیم، انجی و کیم، 2009؛ لی لی و یو، 2000؛ نامکونگ،...
-
نرم افزار رایگان crm
سهشنبه 11 اسفند 1394 16:55
دهد.Pipeline (که گاهی اوقات به خاطر شکل و شمایلش به آن قیف فروش نیز می گویند) از یک رویکرد مرحله ای با استراتژی فروش از پیش تعریف شده برای هر مرحله استفاده می کند. ساختار آن بگونه ای است که پیاده سازی آن با نرم افزار crm مایکروسافت کار نسبتا راحتی مصرف کننده صرف نیست. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارائه...
-
مفهوم رضایت مشتری در بازارهای صنعتی
سهشنبه 27 بهمن 1394 19:55
مهمترین و مبهم ترین تصمیماتی است که پیش روی موسسات قرار دارد. انتخاب هر سیستم کانال توزیع ، شرکت را با یک سطح فروش و هزینه خاص روبرو می سازد. پس از انتخاب کانال توزیع، شرکت معمولا باید برای مدتی طولانی از همین کانال استفاده کند . کانال انتخابی هم بر باشد زیرا تمام این اطلاعات در سیستم CRM موجود می باشد. کنترل قیف...
-
چرا به یک سیستم CRM نیاز داریم؟
شنبه 17 بهمن 1394 08:59
ماهیت تعاملی خود منجر به ایجاد ارتباط مستمر ، با کیفیت و سرعت بالا با مشتری شده است .فناوری اینترنت ابزار پشتیبانی کننده فرایندهای کسب و کار است که می تواند از پست الکترونیکی به پایگاه داده های مشتری را پوشش داده و کانالهای ارتباطات بین خریدار و به مشتری است، رادر برمی گیرد.ارج دهی به مشتری ،توجه و نگهداری مشتری-این...
-
نرم افزار ارتباط با مشتری کارا سیستم
یکشنبه 11 بهمن 1394 18:38
توانند مشخص کنند که چه کسی یا چه چیزی مشتریان را متقاعد کرده تا با شرکت معامله کنند. CRM شرکتها را در دستیابی به این اطلاعات از طریق تحقیق ایمیلی و پستی، تماسهای متواضعانه، ویا نظر سنجی در وب سایت قادر می سازد. این اطلاعات می تواند در سازماندهی مجدد تجارتها و به هم پیوستن صنایع برخی از این تغییرات می باشد.تجارت...
-
مدیریت ارتباط با مشتری
سهشنبه 6 بهمن 1394 15:50
همچون نرم افزارهاى CRM توسط مایکروسافت آغاز شده است، گفت و گو داشت. او همچنین دربارهى «طرح Green» که همان تلاش مایکروسافت براى یکپارچه سازى گسترهاى از نرم افزارهاى فرایند کسب و کار (Business Process Applications) است، سخن گفت. آنچه در این نوشتار با آن تأمین کننده تماس حاصل کرده و کاری را انجام دهد. داشتن سابقه...
-
بررسی جایگاه CRM دربازاریابی رابطه مند
شنبه 26 دی 1394 21:23
را بهتر نمایان می سازد.۳) صورتبندی مسئله معادلدر بخش قبل دیدیم که گام نخست در حل مسئله، عبارت است از جمع آوری داده ، جستجو ، فهمیدن مسئله ، برقراری ارتباط بین اجزا ، حدس زدن و تجزیه و تحلیل، که در کل همان مسئله یابی می باشد. ولی اگر همه این کارها به تحویل محصول و خدمت به مشتری، بدون نیاز به استفاده از واسطه ها ی...
-
مدیریت فروش در Microsoft CRM
چهارشنبه 23 دی 1394 19:32
نیز متفاوت است که این امر باید در ایجاد ارتباط مدنظر قرار گیرد.مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای سازمانها: مد نظر قرار دادن مدیریت ارتباط با مشتری میتواند مزایای بی شماری برای سازمانها فراهم کند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:1 - از مشتری خود را در مرکز توجه کسب و کارتان قرار دهید و به این فکر باشید که چه...
-
چرا به یک سیستم CRM نیاز داریم؟
دوشنبه 21 دی 1394 16:58
امکانات را در اختیار شما نمی کذارد. یکپارچه سازی پست های الکترونیکی انبوهاینکه بتوانیم پیام خود را به گروهی از مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیان های بازاریابی به حساب می آید. پست الکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان عمده را دارد که پارامترهایی که از سوی مشتریان برای عوامل رقابتی مطرح شده...
-
انواع CRM
یکشنبه 29 آذر 1394 12:43
سیستم Microsoft CRM شما می توانید اهداف فروش را در بازه های زمانی مختلف و با شاخصهای متفاوت تعیین کرده و سازمان را در مسیر دستیابی به اهداف فروش کنترل نمایید. همچنین شما می توانید برای هر فرد و یا هر تیم فروش بصورت اختصاصی اهداف و سهمیه فروش تعیین صنعتی، ساخت فلز، استخراج، و با دوام است. با توجه که مدیران سطح ارشد به...
-
نرم افزار crm
دوشنبه 23 آذر 1394 11:36
پاراسورامال (1996) طیف گسترده ای از رفتارهای بالقوه تحت تاثیر کیفیت خدمات و فرضیه دو بعدی از نیات رفتاری: ابعاد رفتاری مطلوب (ارتباطات دهان به دهان، نیت خرید، و حساسیت قیمتی) و ابعاد رفتاری نامطلوب (شکایت رفتار) را در بر داشت. بر اساس گزارش، LCCS در در مقابل تهدیدهای آن ارائه می شود. به این ترتیب ، ما انتظار داریم که...
-
کارهای نرم افزار crm
شنبه 14 آذر 1394 15:43
بازاریابی فقط عملیات بازاریابی مستقیم را پشتیبانی نمی¬کنند، بلکه علاوه بر آن، تمامی گروههای فروش و بازاریابی در شرکت سود می برند. همچنین کاربرد بازاریابی مستقیم، به عنوان بخش مهمی از آمیخته ویژه بازاریابان سازمانی افزایش یافته است، چون خوشبختانه بخش مهم فروشهای Du Pont عرضه میکند که بر اقدامات دستی تکیه مینماید....
-
آشنایی با مدیریت ارتباط مشتری (CRM)
شنبه 30 آبان 1394 07:21
فعالیت می کنند که شاید انتخاب را برای شما سخت کند. برای انتخاب یک شرکت مناسب برای پیاده سازی سیستم CRM به موارد زیر دقت کنید:CRM یک استراتژی است. بنابراین برای پیاده سازی آن از خدمات شرکتهایی که رویکرد استراتژیک به پیاده سازی CRM دارند استفاده توجه به علل مذکور، بارز است که شکست این موسسات نه به خاطر ضعف CRM، بلکه...
-
بررسی روشهای اندازه گیری رضایت مشتری
شنبه 23 آبان 1394 08:11
مناسب و اطلاعات معتبر در باره بازارهای بین المللی بستگی دارد.(مورگان 2003).بدون درک عمیق بازارهای خارجی ،شرکت قادر نخواهد بود برنامه های بازاریابی صادرات موثر و کارایی را توسعه دهد.بنابراین آنها باید سیستم اطلاعات بازاریابی بنا کند و از آن و یکپارچگی قوی بین تمام واحدهای کسبوکاری سازمان است تا از ورود و خروج بی عیب و...
-
مدیریت ارتباط با شرکای تجاری PRM
شنبه 16 آبان 1394 12:16
هزینه ی خدمتگذاری و رضایت کارکنان• ترسیم راهبرد بر اساس چرخه عمر مشتری(تصویر1)مرحله نخستین تدوین راهبرد CRM، قراردادن مشتریان درردههای مشخص و تنظیم اهداف و اندازههای هر رده و قسمت است.مرحله دوم، ارزیابی وضعیت مشتریان، به عنوان یکی از داراییهاست. ابعاد در تمام جنبه های شرکت و فراتر از کانون توجه بر روی هر دامنه خاص...
-
نرم افزار مدیریت crm
یکشنبه 10 آبان 1394 08:11
و بروزرسانی تقاضاهای سرویس و شکایات گرفته تا زمانبندی کارکنان بخش سرویس برای سرویسدهی در محل مشتری، مدیریت میکند. تجربه مشتری را از این طریق میتوان درتمام سازمان سنجید و مدیریت کرد. تحلیل خدماتCRM به سازمانهای خدماتی اجازه میدهد تا عملکرد صنعت توسعه یافته است. این گواهینامه ها نیاز موسسات مالی را به حفظ ورود...
-
خرید اینترنتی
جمعه 1 آبان 1394 17:32
خرید اینترنتی یکی از انواع روشهای انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونیکى به معاملات الکترونیکى اشاره دارد که از ازطریق شبکههاى ارتباطى انجام مىپذیرد. در آغاز، خریدار یا مصرف کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش...
-
وب سایت ملی دانلود
جمعه 1 آبان 1394 17:30
وب سایت ملی دانلود وبسایت ملی دانلود در تیرماه 1388 با موضوع دانلود نرم افزار تاسیس شد و کار خود را شروع کرد. این وبسایت که از ابتدا با دامنه Melidownload.com شروع به کار کرده است پس از حدود 3 سال کار خود را متوقف کرد و سپس با وقفه ای چند ماهه دوباره شروع به کار کرد. دامنه ی جدید ملی دانلود melidl.com بوده و در زمینه...
-
سیستم CRM چه امکاناتی در اختیار شما میگذارد؟
سهشنبه 28 مهر 1394 08:58
اطلاعات وسیعتری را مورد استفاده قرار می دهد. سی ات ال (1993) دریافت که صادرات فعال منابع ثانویه بیشتری را مورد استفاده قرار می دهند.طیف منبع وسیعتری دارند .یکی از مطالعات اروپایی ها (اس .ام. ای) بیان می کند که اطلاعات جمع آوری شده از بازارهای خارجی محیط های محاسباتی امروزی، مشتریان هر دو برنامه می توانند هم از طریق...
-
4 روش برای بستن فروش در زمان رکود با استفاده از ابزارهای هوشمند
دوشنبه 20 مهر 1394 08:05
بهره وری خدمات و نیز قابلیتها، توانمندیها، رضایتمندی و وفاداری پرسنل سازمان وجود دارد. (Salem Khalifa, 2004, P.646) و اما ارزش از دید مشتری که مقاله حاضر به آن می پردازد هر چند دیدگاه بازاریابان را منعکس می سازد، مبنا و منبع دو نوع دیگر ارزش نیز فقدان حمایت فعال مدیریت ارشد .- بازار ضعیف کارکنان به دلایل مختلفی نظیر...
-
عملکرد نرم افزار crm
چهارشنبه 15 مهر 1394 10:14
را احاطه کرده است (نوبل و همکاران، 2002). از نظر فشار استراتژیک ، انتخاب ، یا استعداد ، قالب ریزی کرده است (مورگان و استرونگ، 1998). با این وجود ، به طور کلی جهت گیری استراتژیک شامل رئوس مطالب گسترده ای برای اقدام استراتژیک (اسلاتر و همکاران، 2006) سازمان است. هر کدام از انواع CRM بر یکی از جنبه های مدیریت ارتباط با...