نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

فراتر از سهمیه فروش نمی‌روند. اینگونه شرکت‌ها برای تولید متریک‌ه\nای معنادار از صفحات گسترده Excel استفاده می‌کنند. برای اکثر آن‌ها این تنها راهی است که می‌توانند گزارش فروش خود را ارائه دهند.خوشبختانه بسیاری از نرم افزارهای CRM به صورت پیش فرض دارای ماژول ساده گزارش دهی هستند. بسیاری از آن‌ها ماژول‌های گزارش دهی سفارشی و برخی از آنان نیز مانند سیستم Microsoft CRM\nماژول‌های تحلیل کسب و کار و داشا صرف متریک‌های ردگیری می‌کنند، اما نمی‌توانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکت‌ها متریک‌های صحیح ردگیری را به کار نمی‌برند؟ردگیری هر چیزی خوب است. آیا این جمله صحیح است؟ با این روش، شما پاسخ تمام پرسش‌هایتان را در دست دارید. فقط مساله این است ک\nه موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخ‌ها وجود دارند که شما نیازی به آن‌ها ندارید. بعضی از متریک‌ها بر روی کاغذ

ولاً دارای یک متدولوژی فروش است که مدیر فروش آنرا مشخص می‌کند. اگر مدیر کارش را به درستی انجام می دهد، خواهان این موضوع خواهد بود که فروشندگان وی نیز متدولوژی فروش را به چه شیوه ای پیاده سازی می‌ک\nنند. مطلب مرتبط: آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟از آنجاییکه این متدولوژی احتمالاً از طریق سفارشی سازی یا قالب‌های پیش ساخته در داخل CRM تعبیه شده است، بررسی این موضوع راحت خواهد بود که در چه جایی ترتیب صحیحی از فعالیت‌ها و در چه جایی انحراف از امور صورت گرفته است. کارایی متدولوژی فروش\nدر کنار دانستن اینکه چه کسی فرآیندهای فروش را به درستی انجام می دهد، دانستن این موضوع که این فرآیند تا چه حد در بسته شدن فروش کارآمد بوده است نیز دارای اهمیت است. ممکن است متغیرها و تنظیمات خاصی وجود داشته باشد که مدیر فروش می‌تواند با آن‌ها کار کند. با فرض داشتن حجم کافی از فروش، می‌توانیم تأثیر ت\nغییرات را بر روی مناطق یا گروه‌های فروش مختلف تست کنیم تا ببینیم که آیا تغییر در رویه‌ها می‌تواند میزان فروش را افزایش دهد؟سیستم CRM را برای گزارش دهی تنظیم کنید سیستم CRM و بانک اطلاعاتی آن اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهد که بسیاری از شرکت‌ها از مزایای آن اطلاعی ندارند. شرکت‌ها قادرند صدها متریک ا\nز اطلاعات CRM به دست آورند تا بتوانند عملیات فروش و بازاریابی را بهبود بخشند. مسلماً تنها بخشی ازو توضیح داد که مایکروسافت چگونه می‌تواند \nبه مشتریان salesforce.comکمک کند تا تجربه ای جدید در محیط‌های ابری و موبایل داشته باشند. با رشد روزافزون Microsoft Office 365و Azureمایکروسافت با استفاده از لایسنس های مبتنی بر عضویت که به‌صورت ماهانه پرداخت می‌شوند، توانست پیشرفت بزرگی را در محیط‌های مبتنی بر رایانش ابری صورت دهد. برنامه بنیوف این \nاست که با ایجاد پلی میان این دو شرکت، خدمت موثری را به مشتریان خود کرده و با کمک پلتفرم‌های مختلف مایکروسافت بهره وری آنان را افزایش دهد.برنامه موبایل Salesforceاگرچه برنامه Salesforce1در دو پلتفرم Android وiOSطراحی شده است، اما با این شراکت امکان طراحی برنامه موبایل تحت پلتفرم Windows Phone 8.1 فرا\nهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاه‌های ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی آن در سال 2015 منتشر خواهد شد. ارائه این نرم افزار در دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز به آن دسته از شرکت‌هایی که تنها محصولات مایکروسافت\nرا به فروش می‌رساند اجازه می دهد که با Salesforce1 خود را تطبیق دهند. alesforce و Office 365این شراکت قابلیت عملکرد متقابل بین Office 365 و Salesforce.com را فراهم می آوردتا دسترسی به اطلاعات و محتوای موردنیاز برای فروش، خدمات و بازاریابی را به‌صورت . زمانیکه این مهم به عنوان یک آیتم مجزا به فروش می‌رسد، توسعه دهندگان بر روی قدرت تحلیلی و انعطاف پذیری آن تأکید خاصی کرده و ادعا دارند که شرکت‌ها می‌توانند انباره داده‌ها (Data mining) و مدل‌های پیشگویانه تحلیلی مختص به خود \nرا داشته باشند. استفاده از هر دو روش می‌تواند تأثیر بسزایی بر روی کیفیت و کارآمدی سیستم بازاریابی داشته باشد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM موارد دیگر در کنار این نیازها، واحدهای بازاریابی می‌توانند از ویژگی‌های دیگری استفاده کنند که در بسته اصلی هر سیستم CRM ای وجود ندارد. مانیتورین\nگ فعالیت‌های وب سایت، یکپارچه سازی شبکه‌های اجتماعی، ایجاد کمپین و پیگیری درآمد، پیگیری از طریق جریان‌های کاری فروش و منطق تخصیص هدایت سفارشی، نیازهای عمومی واحدهای بازاریابی در یک سیستم CRM می‌باشند. بازاریاب ها باید فهرستی از موارد موردنیازشان را دراختیار داشته باشند.بازاریابی برای یک سازمان مدرن \nبسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما پیدا نمی کنن\nد و شما فروش را از دست می دهید. اگر به صورت افراطی هم بازاریابی کنیزنی کنند. موقعیت دیگر زمانی است که می‌خواهیم مشتریان خود را حفظ کنیم. در این صورت تخفیف دادن توجیه پذیر است چرا که تداوم ارتباط با مشتریانمان را تضمین می‌کند. هدف چنین تخفیف‌هایی این است که بتوانیم خطوط جدیدی از\nکسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیف‌های نامناسب در بسیاری از موارد، شرکت‌ها باید از ارائه تخفیف خودداری کنند. اگر مشتری می‌تواند همان خرید از شما را بدون تخفیف انجام دهد، پس هیچگاه اقدام به ارائه تخفیف نکنی\nد. اگر مشتری احتمالی با قیمت مشکلی ندارد اما به خاطر دلایل غیرمالی اقدام به خرید نمی‌کند، تخفیف می‌تواند ارزش محدودی داشته باشد. در این مورد یا موارد دیگر، تخفیف ممکن است به ارزش و اعتبار شرکت در نظر مشتریان آسیب جدی وارد کند.اگر به مشتریانتان بیش از حد مجاز تخفیف بدهید، آن‌ها به این موضوع عادت کرده\nو در آینده نیز انتظار تخفیف از شما خواهند داشت. تحلیل‌های پیشگویانه خط سیری را به شرکت‌ها ارائه می‌دهند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابق\nمی‌توانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدل‌های پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیف‌ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.