نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

جنبه های استفاده از نرم افزار crm

• بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتریوفق شد.

بهبود ارتباط با مشتریمسلما" هم وقت وهم سرمایه غیر لازم هدر داد . عملکرد فنی- شناسایی نحوه تعریف کیفیت از دیدگاه مشتری و طراحی استراتژی خدمت رسانی برای هر مشتری بر اساس نیازمندی‌ها و انتظارات وی.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.