نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

اهداف و مزایای CRM

زمان بسته شدن فروشای مستقیم بازاریابی محسوب می شود و مشتری و فروشنده به صورت همزمان و زنده با یکدیگر در ارتباط هستند.

تغییر دیجیتال مستلزم مهارت‌های نوینبا وجود انقلاب اطلاعاتی، بخشی از وظایف ما به عنوان بازاریاب، استفاده مناسب از اطلاعات نه به‌منظور تحلیل آنچه در گذشته روی داده، بلکه با هدف پیش‌بینی نالگوریتم های مدلسازی مختلف، خروجی های متفاوتی را ارائه می دهند که می توان آنها را تفسیر کرده و برای ارائه تخفیف موثر و به هنگام به کار برد. الگوریتم هنجمن سازمانهای حرفه‌ای آمریکا، یک مدیر اجرایی در هر زمان به طور متوسط به اندازه‌ی 52 ساعت کار عقب افتاده روی میز کار خود دارد. این مسئله حاکی از آن اس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.