نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

مشتریان واقعی

ار شما می‌گذارد؟همچنین اندازه گیری میزان رضایتمندی مشتری می‌تواند متریک مشکل سازی باشد زیرا اندازه گیری معنادار آن کار سختی است. فارغ از انجام نظرسنجیمتریک‌ها ظاهری فریبنده داشته و این امکان وجود دارد که برای پیدا کردن بهترین متریک به راحتی در دام بیافتیم. اما در مورد متریک‌ها، بهترین بودن می‌تواند عامل خطرناک و مخربی باشد و ممکن است در هنگام پرداختن به موارد حاشیه ای به راحتی به دام بیافتید. آنچنانکه متریک‌های به دست آمده آنقدر پیچیده خواهند بود

د تا به سرعت بفهمد به چه دلیل مشتریانشان را از دست می‌دهند. همچنین این متریک‌ها می‌توانند معیار مناسبی باشند تا بفهمیم کدامیک از اقدامات سازمان عملی بوده است. اگر مشتریان در حال قطع ارتباط با سازمان ما هستند، مطمئناً اقدامی متفاوت باید صورت پذیرد. اما اگر مشتریان ارتباط خود را ادامه می‌دهند، پس تلاشکه هر کسی قادر به درک آن‌ها نخواهد بود. بدتر از همه اینکه اعمال تغییر در کارایی موردنظر منجر به ایجاد تغییر در متریک‌ها نخواهد شد. این عامل باعث می‌شود که مدیران و کسانی که سعی می‌کنند متریک‌هایشان را با کارایی خود هم تراز کنند، دچار دلسردی شوند.ساده سازی متریک‌ها امری مهم و حیاتی است زیرا همین متربدون هیچ مشکلی پاسخی جامع ارائه دهند. اطلاعات موردنیاز را در اختیار کارمندانتان قرار دهید بنابراین آن‌ها در کمترین زمان ممکن می‌توانند به سؤالات کمتر متداول مشتریان پاسخی شایسته دهند. قانون کلی این است که مشتری هیچگاه نباید منتظر گرفتن پاسخ از سوی شما باشد. شما می‌توانید بانک پرسش و پاسخ در سیستم Miه موضوع آنقدر ساده و صادقانه نیست. برخی از پاسخ‌ها وجود دارند که شما نیازی به آن‌ها ندارید. بعضی از متریک‌ها بر روی کاغذ بسیار جذاب و جالب به نظر می‌رسند، اما وقتی نوبت به پیاده سازی در عمل می‌رسد اوضاع متفاوت شده و اعداد دیگر معنای سابقشان را پیدا نمی‌کنند. به این متریک‌ها، متریک پوچ می گویند و مشک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.