Salesforce.comدر یک نشست خبری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آنها با هدف توسعه ردارید به دست آورید. این تعداد میتواند بین سه تا هفت مرحله باشد و یا به طول و پیچیدگی چرخه فروش ربط داشته باشد.در کل زمانیکه در مورد تعداد مراحل قیف فروش صحبت میکنیم، هرچه این تعداد کمتر باشد بهتر است. با این وجود برای تعریف فرایند فروشتان نیاز به مراحل کافی دارید.زمانیکه در حال از دست دادن درصد مش
ارد و البته موقعیتهای متعددی نیز وجود دارد که شرکتها نباید در آن مواقع اقدام به ارائه تخفیف کنند. در حالت ایده آل ارائه تخفیف باید چیزی باشد که مشتری احتمالی به آن علاقمند باشد – به این معنا که به خاطر قیمت دچار تردید شوند نه به خاطر ویژگیها، رنگ، مد، یا دیگر موارد. در بهترین حالت این تخفیف باید پاسخ پستهای الکترونیکی همانطور که ارسال پست الکترونیکی برای پیاده سازی یک سیستم بازاریابی موفق دارای اهمیت است، اینکه بدانیم چه کسی به این پستهای الکترونیکی پاسخ داده و یا حتی به آن توجه نموده است نیز دارای اهمیتی فوق العاده میباشد. پیگیری پاسخ و دریافت امری حیاتی به نظر میرسد. با داشتن این اطلشرکت طراحی نشده است بلکه هدف آن گسترش پلتفرمی است که Salesforce میتواند در آن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد. متریکهای کلیدی فروش که از سیستم CRM به دست میآید مدیران فروش عاشق اعداد و ارقام هستند به خصوص میزان سهمیه فروش و درصد سهم اشخاص درفروش و گروه فروشندگان. سطوح کمیسیون، پاداش، مسافرتهای ر زیر به پنج کارکردی که اکثر واحدهای بازاریابی در سیستم CRM نیازمندند اشاره میکنیم و این درحالی است که این موارد در برخی سیستمها مثل Microsoft CRM وجود دارد و هر سیستم CRM ای در بازار این امکانات را در اختیار شما نمی کذارد. یکپارچه سازی پستهای الکترونیکی انبوه اینکه بتوانیم پیام خود را به گروهی ا