سیستم Microsoft CRM شما می توانید اهداف فروش را در بازه های زمانی مختلف و با شاخصهای متفاوت تعیین کرده و سازمان را در مسیر دستیابی به اهداف فروش کنترل نمایید. همچنین شما می توانید برای هر فرد و یا هر تیم فروش بصورت اختصاصی اهداف و سهمیه فروش تعیین صنعتی، ساخت فلز، استخراج، و با دوام است. با توجه که مدیران سطح ارشد به عنوان مناسب ترین مخبر کلیدی شناسایی شده اند (کمبل، 1955)، در لیست پستی شامل نام و مشخصات تماس خود را بر این اساس است. بسته های نظر سنجی به تمام مخبران کلیدی فرستاده بودند و همراه
از ابزارهای قابل کنترل بازاریابی است که شرکت آنها را در هم میآمیزد تا پاسخگوی بازار مورد هدف باشد، یا بعبارت دیگر آمیزه بازاریابی در برگیرنده همه کارهایی است که شرکت میتواند انجام دهد تا بر میزان تقاضا (برای محصولاتش) اثر بگذارد. این کارها را میتوان به چهار متغیر شناخته شده به عنوان چهار P طبقهبندی کرد. آنها عبارتاند از: محصول، قیمت، توزیع و ترویج.برنامه بازاریابی اثربخش تمام ارکان این آمیزه بازاریابی را به گونهای هماهنگ درهم میآمیزد تا شرکت بتواند با عرضه ارزش به مشتریان به هدفهای بازاریابی خود دست یابد. آمیزه بازاریابی دربرگیرنده مجموعه ابزارهای تاکتیکی شرکت برای تعیین و حفظ یک پایگاه قوی در بازار موردنظر میباشد.گارتنر، CRM را یک استراتژی کسب و کار معرفی میکند: "که سبب افزایش فروش، افزایش سود و رضایتمندی مشتری می گردد."CRM سیستمی جهت گردآوری و یکپارچهسازی اطلاعات و فرآیندهای مرتبط با مشتریان به منظور تجزیه و تحلیل و (جورج، ویکلوند، زهرا، 2005). در واقع (تلیس و همکاران، 2009)، شناسایی جهت گیری های آینده به عنوان کلید، نشان می دهد که شرکت ها از دارایی های جاری و محدودیت منابع آگاه هستند و توجه به اینکه آنها باید فراتر از فوری و نگاه به آینده داشته باشند تا قابل دوام باقی بمانند.جهت گیری های آینده نشان می دهد که شرکت هایی که نگاه آنها فراتر از بازارهای موجود است متوجه شده اند بهره وری از این بازارها محدود است و در برخی از نقاط هم تهی می باشد. به علت تکامل نیازهای مشتری با اشباعی از پیشنهادات همراه شده است، تهی و کاهش می یابند. در برخی موارد ، بازارها به سادگی به عنوان روند مصرف کننده مثل جلوه های ویژه گرافیکی ناپدید می شوند. بنابراین ، اگر چه ارائه رضایت مشتری در حال حاضر ممکن است چیز خوبی باشد، ولی جهت گیری های آینده نشان می دهد که این شرکت فراتر از یک عکس بزرگتر به نظر می رسد (هولی، پیرس، نیکولود، 2008؛ مورگان و استرونگ، 2003) . علاوه بر این، یک تا به جای گردآوری اطلاعات، تمام وقت خود را صرف فروش نمائید. Microsoft Dynamics CRM کاملترین سیستمی است که با روشهای استاندارد به افزایش فروش کمک می کند. برخی از قابلیتهای Microsoft Dynamics CRM در مدیریت فروش شامل موارد زیر است: برنامهریزی و پیشبینی فروشMicrosoft Dynamics CRM امکان تجزیه و تحلیل اطلاعات فروش و گزارش گیری در قالب نمودارها و جداول گرافیکی برای برنامهریزی و پیشبینی فروش را فراهم میآورد. این ویژگیهای اساسی تصویر کاملی از سیستم فروش سازمان در اختیار شما قرار می دهد و موفقیت برنامه ها و استراتژیهای فروش را تضمین می کند. مدیریت نواحی و سازمانهای زیر مجموعهMicrosoft Dynamics CRM سازمان را قادر میسازد تا با تقسیم بازار به نواحی مختلف براساس معیارهای دلخواه، بازار را بخش بندی و سازماندهی کند. همچنین شما می توانید با استفاده از Microsoft CRM عملکرد مراکز استانی و سازمانهای زیرمجموعه خود را ارزیابی و کنترل کرده و و حیاتی برای توسعه کشورهایی مانند ترکیه است.ارتقاء صادرات به طور مثبتی می تواند در اقتصاد ترکیه سهیم باشد.از آنجاییکه بخشهای تولید زیادی دارد به طور بالقوه برای صادرات مناسب است.افزایش در صادرات به طور مثبتی می تواند به طور مداوم کمبود را مبادله کند و به اصلاح و بهبود آن از طریق 2 بحران اقتصادی عمده رو به عقب در نوامبر 2000و فوریه2001 را تسهیل دهد.در سال 2006مجموع صادرات ترکیه 525/85 میلیون دلار بود در حالیکه حجم مهم آن 580/138 میلیون دلار بود.کسری داد وستد 054/53 میلیون دلار است.(سرشماری انستیتوی کشور ترکیه2007).اطلاعات یک عامل اساسی در تصمیمات بازاریابی دقیق است. آن به مدیران کمک می کند مسیرشان در بازار را تغییر دهند،استراتژی های بازار مناسب را به منظور پاسخ به تغییرات بازار طراحی کند،راه حل های دقیق و ویژه ای برای مشکلات و بازاریابی پیدا کند و عملکرد شرکت را در بازار ارزیابی کند.توسعه اطلاعات مناسب برای تصمیم گیری هنگام گسترش به