نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری

نرم افزار crm,مدیریت تجربه مشتری,نرم افزار crm

چرا به یک سیستم CRM نیاز داریم؟

ماهیت تعاملی خود منجر به ایجاد ارتباط مستمر ، با کیفیت و سرعت بالا با مشتری شده است .فناوری اینترنت ابزار پشتیبانی کننده فرایندهای کسب و کار است که می تواند از پست الکترونیکی به پایگاه داده های مشتری را پوشش داده و کانالهای ارتباطات بین خریدار و به مشتری است، رادر برمی گیرد.ارج دهی به مشتری ،توجه و نگهداری مشتری-این ها جنبه های کلیدی تجارت در مدیریت ارتباط با مشتری بوده که اساس سود بخشی در فروش می باشند.این 4 عنصر جدید مدیریت ارتباط با مشتری متفاوت با 4 عنصر سنتی بازاریابی می باشند.توانایی

می‌توان ماتریس ارزش مشتری را برای بررسی شرایط بازار بین‌المللی و منطقه‌ای و یافتن فضای خالی و راهکارهای ورود به بازار و یافتن مزایای رقابتی استفاده‌کرد. این بررسی کمک می‌کند که حتی در صورت محدود بودن بحث صادرات، شرکت وضعیت آینده خود را در صورت ورود محصولات خارجی و رقابتی شدن بازار داخلی بسنجد.ماتریس ارزش مشتری ماتریس ارزش مشتری ابزاری مهم برای بررسی جایگاه یک سازمان بین رقبا براساس دو پارامتر مهم "مطلوبیت" و "قیمت" از دیدگاه مشتری است. این ماتریس که در ارزیابی‌های استراتژیک بنگاه‌های اقتصادی کاربرد دارد، جایگاه شرکت را در محیط صنعت مشخص می‌کند. میزان مطلوبیت با نظرخواهی از مشتریان و قیمت در بازار تعیین می‌شود.مراحل تعیین ماتریس ارزش مشتری: -1 شناخت عوامل مطلوبیت از نظر مشتری ( کیفیت، سرعت، قیمت، انعطاف و نوع آوری)-2 بررسی عوامل مطلوبیت از نظر کارشناسان -3 تعیین امتیاز این عوامل توسط مشتریان برای محصول شرکت و محصولات رقبا-4 تعیین وزن هر ارائه می دهند که چه زمانی بهترین موقع برای ارائه تخفیف به مشتریان بالقوه و بالفعل خواهد بود. در داخل سیستم CRM تاریخچه ارتباطات و خریدها موجود است. اگر به شیوه ای صحیح مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، همین سوابق می توانند ورودی موردنیاز شما برای ایجاد مدل های پیشگویانه مناسب برای ارائه تخفیف های هدفمند باشند. مطلب مرتبط: پیاده سازی CRM در جستجوی تعادل صحیحشرکت ها می توانند از الگوریتم های مختلفی استفاده کنند. اینکه کدام فرآیند آماری و تحلیلی می بایست در موقعیت های مختلف استفاده شود، فراتر از حد این مقاله بوده و بهتر است آنرا به افراد متخصص واگذار کنیم. به ندرت یک تکنیک تحلیل پیشگویانه بدون نقص برای هر موقعیتی وجود دارد. به همین دلیل هم هست که تیم تحلیلگر نیاز به درک نتایج مورد انتظار از تحلیل دارد. آیا اهداف موردنظر، مشتریان ثابت هستند یا احتمالی؟ آیا پارامترهایی برای میزان تخفیف وجود دارد، مثلا بیشتر از 10 درصد نباشد؟ آیا شرکت می خواهد کتابهای الکترونیکی تخصصی لاتین مکرر (بلومر، رویتر و وتزلز، 1999؛ کونینگ، یونگ و لی، 2004؛ پارک و همکاران، 2004).2.2. ادراک کیفیت خدمات و رضایت مشتری . سه مدل از رابطه بین کیفیت خدمات درک شده و رضایت مشتری تمرکز بر روی میانجی رضایت مشتری: مدل درک کیفیت خدمات به رضایت مشتری، مدل رضایت مشتری به درک کیفیت خدمات، و مدل اثرات مستقل (دابهولکار، شفرد و دایلی، 2000). مدل درک کیفیت خدمات با رضایت مشتری به طور گسترده ای پذیرفته شده است. باکر و کرومتون (2000) به رسمیت شناخته شده است که احساسات خاص مرتبط با تجربه خدمات ممکن است ظهور و دخالت به عنوان یک میانجی بین دو سازه باشد. علاوه بر این، درک کیفیت خدمات سابقه گاه به گاه به رضایت است با توجه به مطالعات متعدد، و رضایت مشتری که توسعه دهنده نیات رفتاری است (اتو و ریتچی، 1995). به عنوان مثال، پارک و همکاران (2004) نشان داد که کیفیت درک شده از صنعت هواپیمایی بندی مشتریانبا استفاه از سیستم Microsoft CRM شما می توانید مشتریان خود را بر اساس معیارهای مختلف (تعداد خرید، میزان سوددهی، مبلغ قرارداد، زمینه فعالیت و ... ) بصورت سیستماتیک طبقه بندی کرده و خدمات، لیست قیمتها و پیشنهادات ویژه برای هر گروه از مشتریان داشته باشید. مدیریت اهداف فروشبا استفاده از سیستم Microsoft CRM شما می توانید اهداف فروش را در بازه های زمانی مختلف و با شاخصهای متفاوت تعیین کرده و سازمان را در مسیر دستیابی به اهداف فروش کنترل نمایید. همچنین شما می توانید برای هر فرد و یا هر تیم فروش بصورت اختصاصی اهداف و سهمیه فروش تعیین نمایید. بدین ترتیب شما می توانید در هر لحظه متوجه باشید که تاکنون چند درصد از اهداف فروش شما محقق شده است و کدام فرد و یا تیم فروش بیشترین بازدهی را داشته است. مدیریت فعالیت هاMicrosoft Dynamics CRM به‌ سرپرستان فروش و مدیران اجازه می‌دهد تا تمامی وظایف و فعالیت‌های سازمانی را در حوزه مدیریت فروش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.