-
عینک ریبن خلبانی و عینک ریبن شیشه شفاف
چهارشنبه 20 اسفند 1393 15:56
عینک ریبن خلبانی یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین و در عین حال شیک ترین مدل های عینک در جهان می باشد.و اشخاص و ستاره های معروف جهان از این مدل بی نظیر و فوق العاده جذاب استفاده می کنند. عینک ریبن خلبانی اصل علاوه بر زیبایی منحصر به فرد خود کاملا استاندارد بوده و چشمان شما را در برابر اشئه های خطرناک و مضر آفتاب و...
-
آیا سیستم CRM شما به افزایش فروش کمک کرده است؟
چهارشنبه 20 اسفند 1393 08:59
se) می شود، بلکه آنها در واقع می توانند مشتریان بالقوه را وادار کنند تا به دنبال پیام شما بگردند.اطلاعات مفید نیز انگیزه ای قوی به شمار می آید. اگر شما به مشتریان بالقوه خود اطلاعاتی را که علاقه مند هستند و می توانند استفاده کنند را ارائه کنید، احتمال بیشتری دارد \nکه مشتری بالقوه پیامشما را بخواند. مزیت دیگر ارائه...
-
مزایای نرم افزار crm
سهشنبه 5 اسفند 1393 06:47
ید و اینجاست که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میتواند به یاری شما بیاید. در ذیل به سه استراتژی اشاره میکنیم که میتوانید از آنها برای افزایش رضایتمندی مشتریان سود برده و به صورت پیوسته محصولاتتان را ط\nبق وعده به مشتریان ارائه دهید. با این کار قادر خواهید بود وفاداری مشتریان را در طولانی مدت تضمین نمایید....
-
نرم افزار crm چیست
سهشنبه 28 بهمن 1393 08:50
تبارتان نزد آنان فزونی خواهد یافت. متریکها نیروی حیاتی CRM ها و همچنین کسب و کار شما به شمار میآیند. بدون اینگونه سنجشها شما نمیدانید که دقیقاً چگونه کارها را\nانجام داده و در چه مواقعی نیازمند اصلاحات هستید. متاسفانه همه متریکها به شیوه ای برابر ایجاد نشدهاند. برخی نسبت به دیگری بهتر بوده و تعداد اندکی نیز...
-
نرم افزار crm رایگان
جمعه 24 بهمن 1393 20:48
یبانی شما با تمام اطلاعاتی که برای ارائه خدمات به موقع نیاز دارند تجهیز خواهند شد. به مشتریانتان خدماتی بی نظیر ارائه دهیدیک محصول یا خدمات عالی میتور، بیشتر است (Less is More)در برنامه ریزی کمپین خود، یک رویکرد حداقلی برای تماس با مشتریانتان داشته باشید. شما باید به اندازه کافی با آنها تماس داشته باشید تا پیامهایتان...
-
نرم افزار crm رایگان
سهشنبه 14 بهمن 1393 09:42
ا دسته بندی کرده و سپس پیامهای هدفداری را به آنها ارسال کند.استفاده از خدمات شرکتهای ارسال کننده پستهای الکترونیکی انبوه بسیار راحتتر است از اینکشته باشید، نرم افزار CRM است. با استفاده از یک نرم افزار قدرتمند نظیر نرم افزار Microsoft CRM شما در هر لحظه میتوانید متریکهای مورد نظر خود را کنترل کرده و گزارشهای...
-
نحوه برقراری روابط تجاری
سهشنبه 7 بهمن 1393 22:20
کاری و خاتمه همکاری همگی بر مبنای یک عدد ساده قدرالسهم فروش محاسبه میشوند. با یک مدیریت اندک بر روی سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان میتوانیم به سشاید این موارد ناراحتی کمی را به بار آورند اما در شکل دادن نظر و دیدگاه مشتری نسبت به کسب و کار شما نقش اصلی را بر عهده دارند. تا آنجا که ممکن است این موارد کم اهمیت را...
-
مزایای نرم افزار crm
چهارشنبه 1 بهمن 1393 16:39
ی در هر پیام از چیز جدیدی بهره ببرد. شما می خواهید امتیاز جمع کنید نه اینکه با ارسال پیام های متعدد حوصله مشتریان را سر ببرید. مدیریت کسب و کارهای امرپیام شما را دریافت می کنند، می توانید از سیستم Microsoft CRM استفاده نمایید.پیام های بازاریابیتان را زمانبندی کنیدیکی از راه های مهم برای جلوگیری از بازاریابی بیش از حد...
-
معرفی نرم افزار crm
یکشنبه 14 دی 1393 08:04
بتوانید به سرعت مشکل را شناسایی نمایید. به این مشکل اولویت داده و تیم خود را اصلاح نمایید و مطمئن شوید که رضایت مشتری برآورده خواهد شد.یک آیتم که شایکسب و کار را برای خود به دست آورده، مشتریانمان را در مقابل رقبا حفظ کرده و یا تنها حس گرفتن پاداش را به مشتریان القا کنیم. تخفیفهای نامناسب در بسیاری از موارد، شرکتها...
-
مشتریان بالقوه
چهارشنبه 10 دی 1393 15:50
ز مشتریان هدف به درستی ارسال کنیم یکی از اصول و بنیانهای بازاریابی به حساب میآید. پست الکترونیک ارسال این پیام را برای ما به مراتب آسان تر کرده است را داشته باشند. استفاده از هر دو روش میتواند تأثیر بسزایی بر روی کیفیت و کارآمدی سیستم بازاریابی داشته باشد. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM موارد دیگر در...
-
چقدر و چه وقت به مشتریان تخفیف بدهیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 07:51
یک پیام با زمانبندی مناسب می تواند مسیر روابط فردی را تغییر دهد. همین مساله در مورد تجارت نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای...
-
چطور از بازاریابی افراطی جلوگیری کنیم؟
پنجشنبه 4 دی 1393 07:49
بازاریابی برای یک سازمان مدرن بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابی کنید ممکن است افراط هم بکنید. عواقب ناشی از بازاریابی افراطی بسیار بدتر است. اگر شما کم بازاریابی کنید، مشتریان بالقوه چیزی در مورد شما...
-
سه استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتریان
پنجشنبه 4 دی 1393 07:47
بازارهای امروزی بازاری سخت و پیچیده هستند. رقابت های شدید بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال روش هایی باشند تا خود را از بقیه جدا کرده و مشتریانشان را به هر نحوی نگه داشته و آنان را برای خرید دوباره تشویق کنند. حال سوال این است که کسب و کار شما در چنین محیطی چگونه می تواند وفاداری مشتریان را افزایش دهد؟...
-
قیف فروش
پنجشنبه 4 دی 1393 07:46
قیف فروش یک استراتژی پایدار و منظم برای تبدیل مشتری احتمالی به مشتری ثابت است. این استراتژی شامل یک سری مراحلی است که مشتری احتمالی از طریق آن می تواند تصمیم به خرید نماید. داشتن یک فرایند روش مند، تبدیل کردن مشتری احتمالی به مشتری ثابت را آسانتر کرده و نرخ تبدیل بیشتری را ارائه می دهد. Pipeline (که گاهی اوقات به خاطر...
-
اهداف CRM
پنجشنبه 4 دی 1393 07:44
یک سازمان می تواند به 5 هدف اصلی با استفاده از CRM دست یابد که در ادامه مطلب با هم می خوانیم می تواند توانایی سازمان را در شناسایی مشتریان سود ده ارتقاء دهد. بر اساس اصل پارتو (20/80) 80 درصد درآمد و سود یک سازمان ناشی از 20 درصد مشتریان است. CRM می تواند این مشتریان را شناسایی کرده که از آن طریق سازمان می تواند...
-
مشتریان واقعی
پنجشنبه 27 آذر 1393 06:45
Salesforce.comدر یک نشست خبری در ۲۹ می شرکت کرده و آغاز شراکت جدیدشان را اعلام کردند. این دو شرکت اعلام داشتند که شراکت استراتژیک آنها با هدف توسعه ردارید به دست آورید. این تعداد میتواند بین سه تا هفت مرحله باشد و یا به طول و پیچیدگی چرخه فروش ربط داشته باشد.در کل زمانیکه در مورد تعداد مراحل قیف فروش صحبت میکنیم،...
-
انواع فناوری CRM
پنجشنبه 20 آذر 1393 11:31
بی حوصله شدهاند. فرهنگ ما به گونه ای افراد را شرطی کرده است که از شما انتظار خدمات آنی دارند، بدون اینکه به رسانه توجهی داشته باشند. در هر جایی که مین اطلاعات در سیستم CRM موجود میباشد.کنترل قیف فروشبسیاری از شرکتها، محصولات یا خدمات خود را به انواع مختلفی از مشتریان ثابت و احتمالی ارائه میدهند. این موضوع همیشه...
-
اهداف و مزایای CRM
شنبه 15 آذر 1393 19:20
خوبی نسبت به شرکت و کسب و کار شما داشته باشد.هر چقدر سعی کنید مشتریانتان کمتر با این مسائل مواجه شوند، میزان رضایت آنها افزایش یافته و اعتبارتان نزد ا به اشتراک گذاشته و آنها را ویرایش کنند. این امکان میتواند هر نوع نقص موجود بین شرکتها را از بین ببرد. بر خلاف ابزارهای یکپارچه سازی third-partyکه پرهزینه هستند، این...
-
مشتریان واقعی
سهشنبه 11 آذر 1393 12:57
ار شما میگذارد؟همچنین اندازه گیری میزان رضایتمندی مشتری میتواند متریک مشکل سازی باشد زیرا اندازه گیری معنادار آن کار سختی است. فارغ از انجام نظرسنجیمتریکها ظاهری فریبنده داشته و این امکان وجود دارد که برای پیدا کردن بهترین متریک به راحتی در دام بیافتیم. اما در مورد متریکها، بهترین بودن میتواند عامل خطرناک و مخربی...
-
جلب نگاه مشتری؛ مسئله این است
شنبه 8 آذر 1393 08:38
رت مداوم به آنها عرضه کنیدبرای اینکه از وفاداری مشتریان اطمینان خاطر کسب کنید، باید همیشه در هر تعامل با شما تجربه مثبتی را کسب کنند. این موضوع فراتروقت و هزینه فراوانی را صرف متریکهای ردگیری میکنند، اما نمیتوانند به هدف موردنظرشان دست یابند. آیا این احتمال وجود دارد که این شرکتها متریکهای صحیح ردگیری را به کار...
-
جنبه های استفاده از نرم افزار crm
سهشنبه 4 آذر 1393 08:10
بسیار حیاتی است. اما این امکان وجود دارد که بیش از حد فعالیتهای بازاریابی داشته باشید. شما همانطور که ممکن است محصولات و یا خدمات خود را کمتر بازاریابهم شده و نیز به مشتریان این امکان را می دهد که از طریق دستگاههای ویندوز به Salesforce دسترسی داشته باشند. رونمایی از این برنامه بعدها در این سال ارائه شده و نسخه نهایی...
-
مدیریت تجربه مشتری
یکشنبه 2 آذر 1393 07:00
اگر به دنبال متریک های قابل انجام هستیم باید یک یا چند متریک را با متریک هایی که برای اندازه گیری کارایی، گزینه بهتری هستند جایگزین کنیم. یکی از متریکرا نخواهد داشت که تمام جزئیات یک ارتباط را آن هم از نوع تجاری انتقال دهد. بنابراین سازمان با ترک یک فروشنده کلیدی، دچار چالش اساسی خواهد شد. نرم افزار CRM معنی خاص خود...
-
نرم افزار crm
چهارشنبه 28 آبان 1393 13:09
اصل پنجم .پایانی به یاد ماندنی: نرم افزار CRM ود. سیستم های AVR میزان قابل توجهی از هزینه ها را در مقابل استفاده از اپراتورهای انسانی صرفه جویی می کنند طوریکه اکثر شرکت ها نمی توانند از آنها چشم پ
-
اهداف و مزایای CRM
چهارشنبه 28 آبان 1393 06:26
زمان بسته شدن فروشای مستقیم بازاریابی محسوب می شود و مشتری و فروشنده به صورت همزمان و زنده با یکدیگر در ارتباط هستند. تغییر دیجیتال مستلزم مهارتهای نوینبا وجود انقلاب اطلاعاتی، بخشی از وظایف ما به عنوان بازاریاب، استفاده مناسب از اطلاعات نه بهمنظور تحلیل آنچه در گذشته روی داده، بلکه با هدف پیشبینی نالگوریتم های...
-
نرم افزار crm رایگان
دوشنبه 26 آبان 1393 08:47
Salesforce و Office 365 متریک هایی که فعالیت های تکرارپذیر را ردگیری می کنند با سازمانها کمک می کنند تا بدانند کدامیک از تلاشهایشان موفق بوده و کدامیک ارزش صرف وقت و هزینه بروت را پوشش می دهد، شما نمی توانید بدون داشتن دانش کافی انتخاب های مناسبی در تعیین بودجه بازاریابی خود داشته باشید. و این مسئله اهمیت زیادی دارد...
-
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
دوشنبه 19 آبان 1393 08:40
هدف مدیریت ارتباط با مشتری، توانمند سازی شرکت به منظورارائه خدمات بهتر به مشتریان از طریق معرفی فرایندهای اتومات قابل اطمینان خدمات،جمع آوری و پردازش ا را هم مشخص ساخت، یعنی مشخص ساخت که چه کسی چه وقت چه کاری باید انجام دهد. در عین حال برای پرهیز از کشمکش و تضاد باید کاری کرد که اهداف دچار تناقض نبا کاستن از مشکلات...
-
جنبه های استفاده از نرم افزار crm
شنبه 17 آبان 1393 17:46
• بالابردن زمینه هایی برای بازاریابی که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد آشنایی بیشتر با نیازها ، خواسته ها و گرایشات مشتریوفق شد. بهبود ارتباط با مشتریمسلما" هم وقت وهم سرمایه غیر لازم هدر داد . عملکرد فنی- شناسایی نحوه تعریف کیفیت از دیدگاه مشتری و طراحی استراتژی خدمت رسانی برای هر مشتری بر اساس نیازمندیها و...